Spamy, a csivi-pincser keverék

Itt oszthatjuk meg kedvenceinkkel kapcsolatos élményeinket, fényképeinket. A legjobb írásokat, képeket a „Hét kutyusa” rovatban külön is publikáljuk.

Válasz/Re:Spamy, a csivi-pincser keverék

HozzászólásSzerző: Pipi » szer. feb. 20, 2008 11:58 pm

szia baba, remélem, már jobban vagy. érdekes a leendõ szakmád. kreatív. érdekel engem is, de én laikus vagyok nagyon ebben a témában.
amit Spamyrõl írsz a lányokkal kapcsolatban, ugyanaz van nálunk is. ma pl. 3 lánykutyával sétáltunk, még viccelõdtek is, hogy Charlie milyen boldog, h körülötte van a háremje. ja, igen, csak épp egyik sem tüzelt, igy számára nincs tétje a dolognak.
Avatar
Pipi
 
Hozzászólások: 0
Csatlakozott: csüt. ápr. 15, 2010 6:41 pm

Válasz/Re:Spamy, a csivi-pincser keverék

HozzászólásSzerző: Naomi » vas. feb. 24, 2008 3:06 pm

Sziasztok!

Nagyon jók a képek, Anita. Nekem azok tezsenek nagyon, amikor a zöld párnánál ül. Ott olyan édes:) Nekem most nincs fényképezõm, de gyorsan be kell szerezni egyet.

Areska is ilyen most, tegnap egész nap kint volt, alig lehet beparancsolni, és még akkor is ordít hogy ki akar menni megint. Bár nekem annyiból jobb, hogy nem kell vele mindenképp sétálni, a dolgát elvégzi a kertben is. Csak most nagyon kell figyelnem, hogy nehogy szökjön.... Kitellik tõle, hogy kiássa magát a kis kanos..:)

Most rohanok, mert még össze kell pakolnom, de jövök még.
Puszi:N.
Avatar
Naomi
 
Hozzászólások: 0
Csatlakozott: csüt. ápr. 15, 2010 6:42 pm

Válasz/Re:Spamy, a csivi-pincser keverék

HozzászólásSzerző: Pipi » vas. feb. 24, 2008 9:02 pm

kiássa magát a kerítés alatt? van ilyen? hát a szerelem és a szenvedéy sok mindent legyõz ... :-)
Avatar
Pipi
 
Hozzászólások: 0
Csatlakozott: csüt. ápr. 15, 2010 6:41 pm

Válasz/Re:Spamy, a csivi-pincser keverék

HozzászólásSzerző: Naomi » pén. feb. 29, 2008 5:16 pm